10/7

11 juli 2018 - Bangkok, Thailand

10/8

Vandaag had een iets wat latere start door gisteravond, ik was rond 10:15 mijn bed uit en toen moest ik douchen en tas inpakken omdat ik voor 12 uur uit gecheckt moest zijn. Ook wilde ik even zelf mijn kleren wassen. Dat was op zich wel gelukt alleen kreeg ik de droger niet aan dus daar ging het mis... al mijn kleren moesten vochtig mee. Dus ik hoop dat het niet heel erg gaat stinken.

Veder was vandaag wel een rustig dagje. Ik heb een aantal rondjes gelopen alleen en met mensen uit mijn hostel. Julia en Mela ( de twee Duitse meisjes van de fotos) waren in de middag terug gekomen van hun tour en daarna hebben we nog even geshopt en afscheid genomen. Zij gaan nu gelijk naar het zuiden terwijl ik in de nachttrein naar het noorden zit.

Het is nu 22:00 en ik zit nu een tijdje in de trein ik lig boven in een bed, maar ik kan me kont niet keren. Maar ach morgen ochtend kom ik wel aan in Chiang mai en ik heb een hostel geboekt met een zwembad!!

1. Elisabeth borbola:
    heel leuk Lisa,
  2. Petra:
    11 juli 2018
    Dat is wel lekker zeg een zwembad! Zeker na zo'n treinreis. Geniet er lekker van!
  3. Steph:
    11 juli 2018
    Chiang mai is heerlijk rustig en mooi na het drukke Bangkok. Heb daar een massage gehad bij de vrouwengevangenis. Ook erg bijzonder, zij zitten soms vast voor het alleen slikken van dieetpillen of zo. Geniet van een verfrissende plons!
  4. Bianca Koelemij:
    15 juli 2018