6/6 en 6/7

8 juli 2018 - Bangkok, Thailand

6/7 en 7/7

Okee laten we maar beginnen met dit blog. Vandaag was een lange dag met eerst lunchen in van der valk Nederland en daarna naar het vliegveld en op naar Thailand. Het vliegen was echt lang maar gelukkig ontmoete ik daar al de eerste mede backpacker waardoor ik gelijk al niet meer alleen was.

Eenmaal aangekomen op Thailand viel toch wel gelijk de warmte op. ( dit was rond 10 uur) op het vliegveld stapte ik in een taxi en was ik onderweg naar mijn hostel, het nappark hostel bij koh San Road. Helaas was mijn kamer nog niet klaar. In het hostel ontmoette ik gelijk weer nieuwe mensen die met uitnodigden om mee te gaan naar the grand palace en de hele grote gouden liggende boedha. Dat leek me wel een goed plan met maar 2 uurtjes slap hahaha. Maar het was super gaaf ik heb een aantal fotos gemaakt die ik ook even op deze site zet. Eer dat we terug waren in het hostel was het al 5 uur dus tijd om weer wat te eten. Het eten hier is zoo lekker en mocht ik ooit klaar zijn met pad Thai en loempia’s zit ook in Thailand op iedere hoek of een mac of een pizza hut enzo. ( ook de Starbucks is hier goed vertegenwoordigd). Na het eten was het nog gezellig in het hostel met iedereen maar ik werd toch wel heel erg moe dus om 21:00 was het voor mij bedtijd.