8/8

8 juli 2018 - Bangkok, Thailand

8/7

Vandaag was het redelijk vroeg dag (8:15) want ik had afgesproken om naar de weekendmarkt te gaan. Deze markt is zo intens groot, dat het eigenlijk gewoon niet te beseffen is. We hebben er denk ik 2,5 uur gelopen in de hitte en we hebben denk ik niet eens de helft gezien. Het was wel echt super leuk en ik verbaas me nog steeds over de prijzen hier. Daarna zijn we met de trein (waar arco in zat) naar een soort beeld geweest waar een shopping mal bij was. We hebben in de shopping mal genietend van de arco even gezeten en geluncht. Daarna zijn we naar het huis van Jim...... ( ik blijf zijn naam vergeten haha). Dat was echt super leuk het was heel erg mooi om te zien hoe een Amerikaan de Thaise cultuur en de Amerikaanse in 1 huis had gebracht. Ook had ik nog geluk dat ik onder de 22 was want daardoor kreeg ik 50% korting. Veder kregen we een tour door het huis die tour was echt leuk dus ik heb weer wat geleerd.

Toen was het tijd om weer even bij te komen in het hostel, hebben we op straat gegeten met een nog grotere groep. ( er zijn hier trouwens zo veel Nederlanders). Daarna hebben een drankje gedaan in een bar maar daar was de muziek zo hard dat we maar terug naar het hostel gegaan zijn een kaartspelletjes gespeeld hebben.

Het plan is om morgen weer optijd op te staan en naar een ander bezienswaardigheid te gaan waar ik ook de naam van ben vergeten...

Ohja kleine toevoeging we zijn met de tuctuc terug naar het hostel gegaan wat echt leuk was en ik heb een Thaise massage gekregen van een half uur voor drie en een halve euro, ik moet zeggen dat beviel best goed hahah.