9/8

10 juli 2018 - Bangkok, Thailand

9/8

Uitslapen zat er vandaag weer niet in want om 9 uur zouden we naar Wat Arun gaan. Om daar te komen moesten we eerst een half uur lopen en daarna met de ferry de rivier oversteken. De tempel zelf was heel erg mooi, maar het was toch wel erg warm. Na de tempel hebben we even wat gegeten en ben ik terug gegaan naar het hostel om even te douchen en mijn spullen een beetje op orde te brengen.

Het gekke aan maandag in Bangkok is dat alle straat verkopers er niet zijn, want de straten worden schoon gemaakt. Als ik nu het hostel uitloop zie ik niet alleen maar “echte” Adidas T-shirtje maar gewoon de overkant van de straat.

Na het douchen was het wel weer tijd voor wat te eten en heb ik veder in de airco een beetje in de gezamenlijke ruimte gezeten. Waar heel veel mensen waren dus dat was erg gezellig. Toen ben ik nog uit eten geweest en daarna weer terug naar de lobby.

Natuurlijk moest ik tijdens mijn verblijf in Bankok ook nog uitgaan op koh San Road waar mijn hostel zich bevind. Dus dat hebben we gedaan en dat was echt leuk ondanks dat het best veel geregend heeft en we buiten stonden. Maar eigenlijk was dat best verkoelend want in Bankok koelt het niet echt af ‘s avonds.

Morgen moet ik voor 12 uur uit checken en ga ik ‘s avonds met de nachttrein naar Chiang mai.

1. Elisabeth borbola:
    10 juli 2018
    Hoi lieve Lisa,Ik vindt heel erg leuk je reisverslAG LEZEN.iK BEN ZELF OOK IN tHAILAND GEWEEST,heel erg mooi en boiend.Wees vorzichtig,heel veel plezier.Spannend,maar lekker genieten van je reis.xxx kusjes Tante betty
  2. Piet Duijndam:
    10 juli 2018
    leuk verslag Lisa en fijn dat we je reis zo kunnen volgen veel plezier nog gr opa en oma
  3. Nicolette:
    10 juli 2018
    Hi Lisa, wat heb je al veel gedaan en gezien zeg!!! Heerlijk om te lezen en prachtige foto’s. We gaan je volgen vanaf hier. Liefs Nicolette