11/7

16 juli 2018 - Chiang Mai, Thailand

11/7

Ik begin even met dat ik er nu net achter kom dat ik alle datums heeel erg verkeerd heb geschreven.... vanaf nu is het gewoon weer juli.

Vandaag kwam ik aan met de nachttrein in Chiang mai. Ben ik waarschijnlijk een beetje opgelicht door een taxi chauffeur, ik heb denk ik 20 baht te veel betaald. ( dit komt neer op 50 cent dus jullie begrijpen hoe erg ik hier mee zit). Nadat ik ingecheckt had was mijn kamer pas om 2 uur klaar dus ging ik even in de gezamenlijke ruimte zitten waar ik vrij snel mensen tegen kwam die me uitnodigden om mee op een trekking in de jungle te gaan. We hadden super veel geluk dat er een meisje uit Bankok mee was, waardoor we een auto hadden gehuurd voor de dag dus we konden we overal heen en hebben we een aantal watervallen bezocht.

Toen we terug kwamen in het hotel hebben we voor morgen een olifanten toer geboekt!!!

In het restaurantje waar we gingen avond eten hadden ze bitterballen, kroketten en frikandellen waar ik toch wel heel erg blij mee was.

In de avond speelde Engeland tegen Kroatië en omdat het hier 5 uur later is begon dat pas om 1 uur.

Helaas heb ik het einde van de wedstrijd niet meer gered want er moet af en toe wel geslapen worden.

1. Elisabeth borbola:
    16 juli 2018
    leuk Lisa,af en toe moet men slapen!!!!!! Veel plezier het volgende dagen. kus Betty
  2. Mike:
    19 juli 2018
    Hey nicht! Zo te zien en lezen bevalt het Goed! En ja...Thailand in deze tijd is heet!!
    Kleertjes laten drogen aan je rugzak met paar knijpers of touwtje werkt ook he! Anders gaat t idd stinken en blijft iedereen bij je uit de buurt;) geniet ervan en schrijf maar weer stukje!