14/7

20 juli 2018 - Pai, Thailand

Na iets wat uitgeslapen te hebben, heb ik samen met een Brit de bus naar pai geboekt voor dezelfde dag. We werden vanuit het hostel opgehaald en na heeeeel veel bochten in het centrum van pai afgezet. Het hostel wat we geboekt hadden lag iets uit het centrum waardoor het wat rustiger was. In de bus hadden we 2 Nederlanders ontmoet die met ons mee gingen. In pai kan ik sowieso beter Nederlands praten want ik heb een beetje het gevoel dat Nederlanders het hebben overgenomen, bijna iedereen is Nederlands.

Nog een reden dat we voor dit hostel gekozen hadden was het zwembad... die was dus leeg haha. De kamers waren veder mooi en er was echt een super leuke hond!

Voor het avondeten gingen we het stadje in, we hadden alleen het verkeerde restaurantje gekozen want het was niet echt goed. Het streetfood daarintegen is zoo goed en echt super goed. Je hebt een standje met vlees op een stokje (ik zou hier op kunnen leven) voor maar 5 baht per stokje, wat €0,125 is.

Daarna hebben we na super erg omgelopen te hebben nog ergens een drankje gedaan en daarna nog een club achtig iets.