15/7

20 juli 2018 - Pai, Thailand

Vandaag werd ik wakker om 10:50 om er vervolgens om 10:55 achter te komen dat het gratis ontbijt om 11:00 stopt dus dat werd snelwandelen om toch nog even ontbijt met koffie te halen. Het ontbijt bij dit hostel (slow life) is echt goed. Daarna zijn we met z’n 4 e naar het dorpje gelopen en hebben we daar scooters gehuurd. (spoiler alert ik ben niet gevallen). Op de scooter zijn we naar een waterval, pai canayon, de landsplit en de bamboo brug over de rijstvelden geweest. De waterval was echt gaaf om te zien er waren zo veel levels, het weer was alleen niet zo mooi dus zwemmen was niet echt aanlokkelijk. Van de pai canyon kreeg ik toch wel lichte paniek, het was zo hoog en de afgronden waren heel erg diep. Ik heb dus gewacht terwijl de rest een rondje maakte. Eentje was zelfs een heel stuk naar beneden gegleden maar was er met een paar schaaf wonden vanaf gekomen. Ik vond de landsplit niet heel erg indrukwekkend maar het was zeker gaaf om te zien. De bamboo brug was echt heel mooi helaas bleven we hier niet lang want het begon donker te worden en we wilden liever niet in het donker te rijden.

In de avond zijn we na het eten de finale van het wk gaan kijken in een klein barretje.