17/7

17 juli 2018 - Pai, Thailand

Vanochtend was een iets wat moeilijke start, maar er was een tour geboekt door de lod cave. Deze tour was verschikkelijk. Of zoals iedereen zegt een ervaring. De rit er heen was lang en met heeeel veel bochten. Tussendoor bij een vieuwpoint gestopt die wel heel erg mooi was. Dan de grot zelf.... het stonk echt mega erg naar vleermuizen poep. En we moesten en een paar bamboo balken gaan zitten ( dit noemden ze een boot) met 3 toeristen en een tourguide. Ongeveer halverwege kwam er een super grote slang op ons af. Terwijl dit gebeurde raakte onze tourguide volledig in paniek en begon ze super hard te schreeuwen terwijl de slang nog steeds op nog geen meer van mij af zat. Gelukkig besloot de slang op een gegeven moment weer weg te gaan, maar dit was echt zo eng.

In de avond begon het zo hard te regenen dat ik nergens met de scooter heen durfde dus hebben we een taxi naar de avond walkingstreet genomen om te eten. Veder heb ik in de avond nog even bij het hostel gezeten maar ben toch maar een keer optijd gaan slapen. Want morgen moest ik vroeg op.